Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Κι εγώ είμαι θυμωμένη..

     Κι εγώ είμαι θυμωμένη. Η οργή όμως μόνη της, όσο κι αν είναι δικαιολογημένη, είναι κακός σύμβουλος.

     Όταν θέλουμε να αποφύγουμε τα χειρότερα, επειδή δεν μπορούμε να χτίσουμε τα σωστά και καλά αμέσως, χρειάζεται ψυχραιμία και απόσταση απ'τα καυτά γεγονότα για να δούμε καθαρά και να αποφασίσουμε ανάλογα.

     Σήμερα δοκιμάζονται οι αρχές και οι αντοχές της Δημοκρατίας. Πάντοτε πίστευα- και στην Ελλάδα αυτό ισχύει περισσότερο από αλλού- ότι η καλή λειτουργία θεσμών και υπηρεσιών εξαρτάται κυρίως από τα Άτομα και τον Πολιτισμό που κουβαλούν. Λέμε πως χρειαζόμαστε Νέα Πρόσωπα και σε πιο νεαρές ηλικίες επίσης.

     Οι Νέοι μας, παρά την απόλυτη εξοικείωση με την τεχνολογία και τη γραμμική λογική της, φαντάζονται, συναισθάνονται, επινοούν με τρόπο σφαιρικό, όπως πάντα γινότανε στη Χώρα του Ήλιου, τη Δική μας. Και ονειρεύονται και ελπίζουν. Ακόμα.

     Δεν έχουν εμπειρία στα χοντροκομμένα ψέμματα που έχουν σκοπό να εξαπατήσουν.

     Οι Γυναίκες πάλι, κοιτούν τον κόσμο από άλλη πλευρά του καλειδοσκόπιου, συμπληρώνοντας και εναρμονίζοντας τις απόψεις των ανδρών.

     Ανήκω και στις δύο αυτές κατηγορίες. Έχω ενθουσιασμό, όρεξη για δουλειά και πιστεύω πως η Ειλικρίνεια τελικά, όχι μόνο μας ελευθερώνει, αλλά και συμφέρει μακροπρόθεσμα. Έμαθα την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και τη γραφή Braille για να επικοινωνώ με εκείνους που είναι πιο άτυχοι από εμένα.

     Η ΠΑΤΡΙΔΑ χρειάζεται ισχυρή Κυβέρνηση για να ληφθούν τα τολμηρά μέτρα που θα φέρουν την Ανάπτυξη. Έχει ανάγκη απ'τους Νέους της- κι εκείνοι έχουν ανάγκη απ' την Πατρίδα τους.

     Δεν μπορούμε να απουσιάσουμε. Είναι καθήκον να δώσουμε τη μάχη.

     Ζητώ την εμπιστοσύνη σας για να διεκδικήσω μία θέση στις επάλξεις της Ζωής μας.


                                       Μαρία Μήτσιου,  MSc-Phd(c)
                                       Υποψήφια Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας- Α' Θεσσαλονίκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου